top of page
  • Siparişimi üye olmadan verebilir miyim?
    Üye olmadan siparişinizi ‘’misafir" kullanıcı olarak girip verebilirsiniz.
  • Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?
    Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir.
  • Verdiğim siparişlerimi nereden görebilirim?
    Siparişlerinizi, "Hesabım" açılır sekmesinde bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.
  • Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
    Siparişiniz yalnızca onay bekliyor durumundayken adres değişikliğinizi yapabilirsiniz. Sipariş durumunuzu ‘’Hesabım’’ / ‘’Siparişler’’ bölümünden kontrol edebilirsiniz.
  • Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?
    Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda kargonuzun size teslimat sağlayacak şubeden teslim alabilirsiniz. Kargonuzun 3 gün boyunca şubeden alınmaması durumunda siparişiniz tarafımıza iade edilir. Bu aşamada Müşteri Hizmetlerimizi (0505 773 16 58) arayarak adres değişikliği talebinizi iletebilirsiniz. Her durumda kargonuzun durumunu, e-posta adresinize gelen kargo takip numarasından “Kargom Nerede” linkine tıklayarak veya kargo firmasından gelen SMS'de bulunan takip numarası ve linkinden takip edebilirsiniz.
  • Teslimat adresimden bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?
    Belirtmiş olduğunuz teslimat adresinizde kargonuzu teslim alacak kişi var ise, bu bilgiyi siparişinizi oluştururken "Sipariş Notu" kısmında belirtmeniz gerekmektedir.
  • Satın aldığım ürünü yurt dışına gönderebilir misiniz?
    silifkemarket.com.tr’den verilen siparişlerde yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılabilir. KKTC ve yurt dışına gönderimimiz şimdilik bulunmamaktadır.
bottom of page